Publicat de: institutor | 05/04/2008

MUZEUL ZOOLOGIC- poze

Fluturi

Capre negre mistret Tigrul


Răspunsuri

  1. Chiar daca nu am fost din poze se vede ca a fost un eveniment frumos cred a fost foarte interesant si educativ

  2. mi s-a parut o lectie destul de frumoasa si mi-a placut mult….si sper sa mai facem lectii

  3. mie mi-a placut foarte mult la muzeul zoologic m-am distrat cu colegi dar daca era si Vlad m-as fi distrat…

  4. Sunt sigur ca m-as fi distrat cu clasa mai ales cu Andrei si Ilie, dar imi pare rau ca nu am fost dar sunt sigur ca a fost distractiv

  5. mi-au placut toate animalele si m-am simtit foarte bine la muzeu si abia astept sa mai mergem la VIVARIUM, cu doamna profesoara de stiintele naturii

  6. chiar mi-au placut animalele si ce saa zic vreau sa mai facem lectii in afra scolii


Lasă un comentariu

Categorii