Publicat de: institutor | 21/03/2008

In vacanta

sanius.jpeg Într-o zi de iarna eu şi familia mea am fost la munte. Noi am mers cu autocarul, drumul a durat o ora şi un sfert. Cand am ajuns toţi am fost foarte bucuroşi.
Mergând spre pârtie am trecut printr-o pădure deasă de brazi. La ieşirea din pădure pârtia era mare şi plină de oameni de toate vârstele.
Eu şi sora mea ne-am dat pe sanie iar restul familiei s-a dat cu schiurile. Coborând pe pârtie cu sania mea roşie, am simţit un vânt rece care îmi batea în faţă.
Zapada albă s-a întins pe pârtie.
Sora mea s-a intâlnit cu o prietena de-a ei. Ele s-au dat împreuna cu sania. Într-o tură, când s-au dat, au căzut pentru că aveau prea mare viteza şi n-au mai putut opri sania, iar pârtia era abruptă.
Ele erau pline de zapadă iar sania a mers printre copaci singura. Sora mea şi prietena ei au fugit după sania maro care alerga printre brazii verzii de la marginea pădurii. Ele au găsit sania oprită într-un brad. Recuperând sania, ele nu ne-au mai găsit şi erau foarte speriate. Au întrebat mulţi oameni dacă ne-au văzut. Oamenii le-au spus ca ne-au văzut urcând muntele. Fetele ne-au găsit la mijlocul muntelui. Am continuat să urcăm muntele împreună pe potecă .
Din vârful muntelui noi am coborât pe pârtie pe sanii. Ajunşi jos am mers la restaurant unde am mâncat supă de pui, pireu cu şniţel, iar desert clătite cu dulceaţă.
După masă am mers să vedem staţia meteo. Acolo am văzut un glob de cristal cu care se măsoară câte ore pe zi este soare.
La şfârşitul zilei ne-am întors la autocar. Noi am fost suparaţi că trebuie să plecăm înapoi spre oraş.
Când am ajuns acasă am fost obosiţi dar fericiţi pentru că am fost la munte!

Statie Daniela Claudia
Clasa a 4-a C
Liceul Teoretic “Eugen Pora”